.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد: چرا اجازه نمی دهید درباره هولوکاست تحقیق شود؟!

احمدی نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه تهران با بیان اینکه امام راحل سی سال قبل با الهامات خدای متعال این روز را به عنوان روز قدس قرار داد، گفت: روز قدس راه عزت، آزادی و سربلندی را در برابر ملت ما و همه ملت ها باز کرد.

رئیس جمهور تصریح کرد: روز قدس، روز وحدت ملت ایران و روز وحدت مسلمانان و جامعه بشری در برابر قدرت های فاسد و ظالم است.

آقای احمدی نژاد افزود: به لطف خدا بعد از سی سال روز قدس به روز مهم و سرنوشت ساز کل جهان تبدیل شده و امروز روز قدس روز جهانی است.

وی با بیان اینکه در دنیا صف بندی جدیدی به وجود آمده است گفت: در یک طرف این صف بندی همه آزادیخواهان، عدالت طلبان، موحدان و خداجویان قرار دارند و در طرف دیگر سلطه گران، استعمارگران، جنایتکاران و دزدان بین المللی ایستاده اند.

رئیس جمهور با طرح این سؤال که چرا مسأله فلسطین تا این حد مهم است و سرنوشت جامعه بشری در گرو تحولات فلسطین است؟ افزود: ملت ایران و بسیاری از ملت ها با تاریخچه رژیم منحوس صهیونیستی آشنا هستند و زمزمه های تشکیل این رژیم از قبل از جنگ جهانی اول شروع شد.

آقای احمدی نژاد ادامه داد:‌ با یک سازماندهی خبیث و برای سلطه بر همه منابع مادی و معنوی جهان، این طراحی انجام شد.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی اول با استفاده از غفلت ملت های منطقه و مسلمانان، سرزمین فلسطین را تحت قیمومیت استعمار پیر، انگلیس قرار دادند و صهیونیست ها سازمان یافته و جنایتکارانه به سرزمین فلسطین هجوم آوردند.

رئیس جمهور افزود: صهیونیست ها تحت پوشش خرید مزارع و زمین ها و به زور ترور و خشونت بخش وسیعی از این سرزمین را غصب کردند.

چرا اجازه نمی دهید درباره هولوکاست تحقیق شود

احمدی نژاد در ادامه گفت: با کمک و حمایت سرنیزه های دولت انگلیس مردم فلسطین را آواره کردند.

وی افزود: پیش از جنگ دوم جهانی زمزمه هایی مطرح و سعی شد در کشورهای اروپایی موضوع یهودی ستیزی به طور گسترده راه بیفتد.

احمدی نژاد اضافه کرد: البته به خاطر رفتارهای زشت برخی یهودیان ملت ها و دولت های اروپایی از آنها منزجر بودند و قصد داشتند آنها را از اروپا خارج کنند اما آنها با طراحی سناریویی پیچیده و تولید صدها فیلم و شایعه جنگ روانی وسیعی به راه انداختند تا یهودیان را به سمت سرزمین فلسطین کوچ دهند.

رئیس جمهور گفت: چهار پنج سال قبل از جنگ دوم جهانی هم ادعا شد چند میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی سوزانده شده اند.

وی اضافه کرد: همزمان با این اقدام دو موضوع را پیگیری کردند که یکی مظلوم نمایی قوم یهود بود که با عملیات روانی و تبلیغاتی وسیع صورت گرفت.

احمدی نژاد سناریوی دیگر صهیونیست ها را طرح ضرورت ایجاد سرزمین و دولت مستقل یهودی اعلام کرد و گفت: آنها در این باره آنقدر تبلیغات و جنگ روانی به راه انداختند که حتی برخی متفکران جهانی را نیز تحت تاثیر اقدامات خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه درباره مظلومیت دروغین صهیونیست ها در چهار سال قبل مطالبی بیان کردم اضافه کرد: امروزه این سوال مهم مطرح است که اگر هولوکاست واقعی است چرا اجازه نمی دهید درباره آن تحقیق شود و به بهانه ان رژیم جعلی را ایجاد کردید که تاکنون میلیون ها آواره و صدهاهزار کشته و زخمی برجای گذاشته و منطقه را در سایه تهدید و ناامنی قرار داده است .

وی گفت: مخالفت آنها نشان می دهد این راز سربه مهری است که آنها سالها از آن استفاده می کنند و نمی خواهند رازگشایی شود تا واقعیت ها آشکار گردد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه اتفاقات و بسیاری از مشکلاتی که برای کشورها ایجاد می شود با دسیسه صهیونیست هاست، افزود: آنها به سود خود نمی دانند تا ماجرای هولوکاست و مطالبی که درباره مظلومیت قوم یهود مطرح می کنند مورد بازخوانی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اگر هولوکاست هم روی داده باشد در کجا اتفاق افتاده است ، در اروپا و به دست همان دولتمردان و سیاستمداران اروپایی برای اینکه یک عده ای را از اروپا به سمت فلسطین برهانند و به همین علت دو اقدام متضاد را همزمان پیش برده اند.

رئیس جمهور یهودی ستیزی و حمایت بی چون و چرا از رژیم صهیونیستی را دو اقدام همزمان دولت های اروپایی و آمریکا برای تحقق اهداف استعماری و سلطه بر منطقه و جهان دانست.

وی گفت: اگر آنها به بهانه اینکه قوم یهود باید حتما سرزمین مستقل داشته باشد رژیم صهیونیستی را ایجاد کرده اند باید بپذیرند که این حق باید به همه اقوام و ملت ها داده شود اما در این باره هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی با اشاره به اینکه سرزمین آمریکا نیز متعلق به سرخپوستان است، افزود: قبل از اینکه این حق به یهودی ها داده شود باید این حق را به سرخپوستان آمریکا داد که سالهای سال با فرهنگ، تمدن و ویژگی های خاص خود در آن سرزمین سکنی داشته اند اما سرزمین سرخپوستان با کشتار وسیع آنها اشغال شد.

احمدی نژاد اضافه کرد: اگر بپذیریم اینها در سرزمین فلسطین سکنی گزیده اند به طریق اولی باید آمریکا هم حاکمیت سرخپوستان را بر سرزمین اصلی شان بپذیرد.

وی با اشاره به تنوع قوم ها و مذاهب در اروپا گفت: اگر این منطق پذیرفته شود در جهان جای امنی یافت نخواهد شد و این منطق همه را به برداشتن سلاح و درگیری تشویق می کند که منطق غیرانسانی و باطل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.006 seconds.